środa, 1 stycznia 2014

Rozdział 27- Spałeś z moją siostrą ?

Siedziałam przy stole opierając łokcie o jego blat i trzymałam się za głowę. Tom siedział naprzeciwko mnie i wlewał w siebie kolejny kieliszek. Max i Jay rechotali z Parkera na cały klub, ja i Nathan wpatrywaliśmy się w nich oszołomieni a Siva poszedł tańczyć. Nie wiedziałam czy Tom był na tyle ogarnięty, żeby nas nie wydać. Nagle chłopaki zaczęli rozmawiać na dość nietypowe tematy.
-Ciągle myślę o tej modelce, była boska- powiedział Max już lekko przepitym głosem
-Noo... dobra była. Spałem ostatnio z podobną tylko miała fioletowe włosy. Wiecie ta co grała z nami w siatkę- powiedział Jay
-Nie pamiętam z kim ostatnio spałem- wybełkotał Max i zaczął się drapać po głowie w zamyśleniu
-Ten hotel ma tyle dobrego, że nie słychać tak czyiś jęków- powiedział Jay a Max i Tom pokiwali z uśmiechami głowami puszczając sobie oko
-A Ty, Tom ? Z kim tutaj spałeś ?-spytał mój brat a ja zdębiałam.
Rzuciłam przerażone spojrzenie Nathanowi a on przygryzł wargę nerwowo. Tom spojrzał na nas wszystkich zamglonym wzrokiem.
-Z piękną dziewczyną, naprawdę piękną. Cudowna- wybełkotał 
-A coś więcej ?- dopytywał się Jay a ja miałam ochotę kopnąć go pod stołem 
-Chyba się w niej zakochałem- powiedział a wszyscy spojrzeli w jego stronę.
Wydawało mi się, że bicie mojego serca słyszą wszyscy w klubie. Popatrzyłam na Maxa, który uniósł brew ze zdziwienia, na Jaya, który wycierał się serwetką bo z wrażenia popluł się sokiem. Potem spojrzałam na Nathana, który z kolei patrzył na mnie z miną "zdziwiona?". 
-Ale pierdolisz- zaśmiał się w końcu Max a dołączył do niego Jay. 
Na końcu spojrzałam na Toma, który pokręcił głową.
-Koniec tego gadania bo robi się nieswojo. Mała, chodź na parkiet- powiedział i wstał lekko się chwiejąc.
Podeszłam do niego i złapałam rękę, którą wyciągnął w moją stronę. Zaprowadziłam go w najbardziej oddalony od chłopaków kąt i tam zaczęłam z nim tańczyć. Objął mnie w talii, był strasznie nawalony i kiwał się sam z siebie, kompletnie nie w rytm muzyki. 
-Tom ?
-Hmm ?- wystękał mrużąc oczy
-Wszystko dobrze ?- spytałam, pokręcił głową
-Właśnie powiedziałem mojemu najlepszemu przyjacielowi, że spałem z jego siostrą i na dodatek powiedziałem, że chyba się w niej zakochałem. Uważasz, że wszystko dobrze ?- spytał
-Ale Max nie wie, że to byłam ja- powiedziałam.
Chłopak nic na to nie powiedział, położył głowę na moim ramieniu. Po chwili znalazł się koło mnie Jay, który zabrał Toma aby więcej wypił. Wróciłam do stolika razem z nimi, po kilku kolejkach Parker nie wiedział co się z nim dzieje więc Nathan i Siva wzięli go pod ręce i zaprowadzili do hotelu. Gdy weszłam do pokoju szybko się ogarnęłam i położyłam do łóżka. W głowie cały czas miałam słowa pijanego Toma "Chyba się w niej zakochałem".

~~~

Następnego dnia obudziłam się w południe. Zanim wstałam i doprowadziłam się do porządku była już 13. Poszłam do każdego z chłopaków, żeby sprawdzić jak się czują. Jay i Seev stwierdzili, że każdy zajmuje się dziś sobą. Zaskoczyło mnie to, że ani Maxa ani Nathana nie było w pokoju. Podeszłam do drzwi Toma i usłyszałam rozmowę. Chciałam zapukać ale zaczęłam podsłuchiwać. 

~~~ Z perspektywy Toma

Obudziło mnie pukanie do drzwi, Młody przyszedł, żeby sprawdzić co u mnie. Odkąd wróciliśmy wymiotowałem 3 razy i byłem ledwo żywy. Zdecydowanie za dużo wypiłem. Nathan przyniósł mi kubek i jakieś tabletki, wypiłem wszystko nawet nie pytając co to i połknąłem leki. Położyłem się na łóżku i przykryłem się cały kołdrą. Sykes siadł obok na łóżku.
-Dałeś wczoraj popis- powiedział a moje serce stanęło
-Powiedziałem coś Maxowi ?- spytałem przerażony nadal schowany pod kołdrą
-Wiesz ...- zaczął ale przerwał mu dźwięk otwieranych drzwi.
Ściągnąłem kołdrę z głowy i zobaczyłem Maxa. 
-Siema- powiedział cicho z uśmiechem, widocznie on też miał kaca
-Cześć- powiedziałem równo z Młodym
-Jak tam ?- spytał Max 
-Jak widać- mruknąłem a on się zaśmiał
-Ale masz syf- powiedział nagle George rozglądając się po pomieszczeniu 
-Serio ? Nie zauważyłem- powiedziałem przewracając oczami
-Była u Ciebie, w tym pokoju, jakaś dziewczyna ?- spytał.
Ja niewiele myśląc odpowiedziałem :
-No Mila była.
Nathan z przerażeniem zasłonił sobie usta dłonią, Max spojrzał na mnie zimnym wzrokiem.
-Tylko ona ?- spytał 
-Taak..- powiedziałem cicho bo nawet nie wiedziałam o co chodzi.
Max zaczął chodzić po pokoju trzymając się za głowę. Popatrzyłem przerażony na Nathana, który bezgłośnie powiedział :"On już wie". Zrobiło mi się strasznie gorąco a ból głowy i mdłości zniknęły, zastąpił je ogromny strach. George spojrzał na mnie nagle.
-Spałeś z moją siostrą ?- spytał w końcu. 

~~~ Perspektywa Mili

Nagle usłyszałam głos mojego brata. Wparowałam do pokoju; Max stał na środku, Nathan siedział na łóżku z przerażoną miną a Parker leżał na łóżku blady jak ściana. Max spojrzał na mnie.
-Mila co on Ci zrobił ?- spytał a ja zrobiłam wielkie oczy, Nath wstał z łóżka i wyszedł z pokoju zamykając cicho drzwi
-Max on mi nic nie zrobił- powiedziałam spokojnie a Parker wstał z łóżka, był w spodenkach z wczoraj
-Nic bym jej nie zrobił. Naprawdę ja nie chce jej skrzywdzić- powiedział Tom.
Max spojrzał na najpierw na mnie a potem na chłopaka. 
-Nie wierze, że mi nie powiedzieliście. Naprawdę po kim jak po kim ale po was się tego nie spodziewałem.  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TA DAAAAAAM !!!!!!!!!!!!!!
Ja nie mogę ale dowaliłam :D 
Mam nadzieję, że nikt mnie w nocy nie zabije czy coś xd
Jak tam po Sylwestrze ? Bo ja o północy dostałam buziaka ^^
Kocham was <33333333

21 komentarzy:

  1. żeby to jednego buziaka.... <3
    KOCHAM CIĘ <3 Za tą wojnę, ktr bd w opo <3
    To bd takie mega zajebiste, że nie ma żadnych randek, ani całusów, tylko pisz dalej!
    SZYBKO!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ja na to czekałam ^^
    W końcu Max przejrzał na oczy :)
    Aleś się wkopał Parker.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem, że miałaś wieczór pełen wrażeń i nie masz siły napisać więcej, ale żeś wobie moment niezły wybrała na zakończenia xd
    Ale nie będę krzyczeć, bo bardzo mi się podoba to wyżej :D
    Dawaliłaś ! XDD
    Ciekawa jestem co teraz zrobi Max :D
    Ale wiem, że będzie wesoło XD
    Uwielbiam Twoje pomysły Mała :D
    Nie wiem, czy jak teraz napiszę, że Cie kocham to nadal będzie tak szałowe jak w tamtym roku ^^ Muszę się zacząć uczyć Tobą dzielić :DD
    <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię Skarbie do Liebster Award! <3
      http://together-we-can-keep-our-love-alive.blogspot.com/

      Usuń
  4. Ooooo xd
    Nareszcie <3 XD
    Się wkopali...
    Tak szczerze to myślałam że Max pobije Toma .. xd
    Kocham! Weny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo nieźleeee :D
    Ciekawe co teraz Max zrobi,ale mam nadzieje że jak mu wytłumaczą to nie bd złyy
    Sieee wkopali XD
    Może Nathan im jakoś pomoże :P
    Weny Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Plisss, zrób tak aby Mila z Tomem wytłumaczyli Maxowi wszystko i żeby Max nie był na nich zły.
    Co do rozdziału: I love You

    OdpowiedzUsuń
  7. Max się chyba fochnie na Mile i Toma że mu nic nie powiedzieli.
    Kocham do next'a <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka:)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award na:
    http://a-difficult-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten tak jak reszta rozdziałów
    JEST MEGA!!!
    Kocham Cię za to, że to piszesz :*
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam cię do Liebster Award na :
    http://nathanialex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział, czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    Zapraszam: http://thewantedstory3.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do Liebster Award ♥ Szczegóły na girlletmeloveyou.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaaaaa ciekawe co sie teraz stanie ??!!! masakra .. biedny Max i w sumie Tom i Mila też są biedni ;( o matko czekam na next :P

    OdpowiedzUsuń
  15. http://the-wantedmiracle-is-to-have-a-dreams.blogspot.com/ Nominacja dla Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy możemy się spodziewać kolejnego rozdziału???

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam cię: http://opowaidaniaotw.blogspot.com/ <3333333

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaaaaaaa :)
    Super. Tom pijany jest bardziej ogarnięty niż Tom na kacu ^^
    Ale Max jakim sprytem się wykazał od rana :)
    Świetny.
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń