niedziela, 23 lutego 2014

Informacja

Skoro nie potraficie zrozumieć, że ktoś może mieć problemy, które są ważniejsze niż pisanie bloga to ogłaszam wszem i wobec :
NIE WIEM KIEDY DODAM NASTĘPNY ROZDZIAŁ. BYĆ MOŻE ZA TYDZIEŃ, BYĆ MOŻE ZA MIESIĄC.
Nie pisze tego bloga na zamówienie, rozumiem, że jesteście ciekawe co dalej i czekacie na rdz ale musicie mnie zrozumieć. Ja nie żyje tylko pisaniem, mam problemy rodzinne, chłopaka i przyjaciółkę z depresją, której muszę pomóc. Dlatego proszę o wyrozumiałość. Jeśli tak bardzo chcecie to dodam wam jakieś gówno wymyślone w 5 minut ale to nie da satysfakcji ani wam, a tym bardziej mi.
Dziękuję, dobranoc.     

9 komentarzy:

  1. Też nie cierpię takich ludzi.
    Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i wtedy wrócisz do nas z uśmiechem na twarzy :)
    Trzymam kciuki, by wszystko było dobrze :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj do nas szybko myślałam że o nas zapomniałaś przy tak długiej nieobecności ale pamiętasz i się cieszę <3

    postaraj się załatwić problemy i wracaj do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, az zajrzalam do komentarzy spod poprzedniego rozdzialu :o
    Szok, ze w ogole taki bulwers niektore robia :/
    Nic sie nie przejmuj i poukladaj swoje sprawy!
    Przede wszystkim Ty musisz chcic i miec czasz dodac rozdzial a jezeli komus to nie pasuje to sorry, ale nie kazdy zyje tylko opowiadaniami....
    Trzymaj sie i czekam na Twoj ppwrot :) :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się niczym Słońce ;****
    Gratuluję komentującym ostatni rozdział.. brawo.
    Następnym razem nie będę taka miła..
    Pamiętaj, że możesz na mnie liczyć ❤
    Kocham Cię Mała ❤ pamiętaj i uśmiech śliczny poproszę :)
    Buziaki ;******* <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się ;) !!!! Niech sobie wypisują co chcą, ale uwierz mi piszesz tak zajebiście, że dla niektórych to może być jak narkotyk ;D

    trzymamy kciuki, ze wszystko Ci się poukłada!!!!

    PS. Proponuje przeczytać jeszcze raz wszystkie rozdziały:D Ja tak zrobiłam bo niektóre już zapomniałam
    Jeszcze raz POZDRO :*******

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby ci się wszystko poukładało <3
    Powodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
  7. rozumiem, naprawde. poukładaj wszystko i wracaj, bedziemy czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocie poczekamy ile bd trzeba , bo to opowiadanie jest cudowne :P nie zdążyłam co prawda nadrobic jeszcze tamtych rozdziałów - bo matura nadchodzi wielkimi krokami, ale wiem, ze są świetne jak zawsze , wiec nie przejmuj się takimi bulwersami czy cos , bo to jasne, że przyjaciele, chłopak i rodzina sa najwazniejsi , a jak ktos serio lubi twojego bloga to poczeka ile bd trzeba ;P wiec powodzenia kocie i mam nadzieje, ze wszystko ci sie ulozy i ze wrocisz pelna energii i z przyjaciolka bd wszystko ok <3 buziak :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejjj odezwij się czasami bo niektórzy sie tu o cb martwią <3

    OdpowiedzUsuń