środa, 7 sierpnia 2013

Rozdział 2- Co to za laska ?

                                   W tym samym czasie u Maxa

-Dziękujemy za wizytę w naszym radiu ! Do zobaczenia !- powiedziała do mikrofonu prowadząca z szerokim uśmiechem
- Czeeeeść !- powiedzieliśmy równo.
Dostaliśmy znak, że transmisja już się skończyła i możemy zdjąć słuchawki.Gdy to zrobiliśmy pożegnaliśmy się z wszystkimi w radiu i wyszliśmy przed hotel. Mieliśmy chwilę czasu bo czekaliśmy na transport więc siedliśmy gdzieś z tyłu budynku na chodniku, ja i Tom zapaliliśmy i zaczęliśmy gadać:
-Już myślałem, że nie skończy się z nami żegnać- mruknął Tom wypuszczając dym z ust
-Spodobaliśmy się- powiedział Jay posyłając nam znaczący uśmiech
-Taa ... kto się spodobał, to się spodobał-powiedział Tom i wszyscy w tym momencie spojrzeli na Nathana
-No co ?!- spytał 
-Dlaczego wszystkie lecą na ciebie?- spytał Jay z wyrzutem
-Myślisz, że ja to wiem?! Na Toma też dużo dziewczyn leci i jemu nie wypominacie!- oburzył się młody
-Ej , nie zwalaj na mnie !- odezwał się Tom i tak zaczęła się kolejna kłótnia na jeden i ten sam temat. 
Skończyłem palić papierosa i wyrzuciłem peta pod jakiś samochód, wyciągnąłem telefon i wszedłem w wiadomości- chciałem zobaczyć kiedy ostatnio pisałem z Małą. Zobaczyłem datę ostatniego smsa - był sprzed 2 tygodni."Trochę dawno"pomyślałem, muszę dziś do niej zadzwonić. Zacząłem czytać nasze poprzednie rozmowy, żeby się czymś zająć i nie słuchać ich beznadziejnej kłótni. Gdy tak przewijałem rozmowy zobaczyłem zdjęcie, które przysłała mi Mila- zdjęcie z próby z koleżanką. Uśmiechnąłem się i powiększyłem, żeby było na całym ekranie. Tom spojrzał przez sekundę co robię a potem dalej kłócił się z chłopakami. Nagle jakiś samochód zaczął trąbić, okazało się że to BigKev więc wstaliśmy i wsiedliśmy do auta.Po drodze zablokowałem telefon tak, aby zdjęcie Małej nadal było na ekranie. Nano zaczął coś gadać o planach jakie dla nas ma więc postanowiłem go słuchać, żeby nie marudził że go nie słuchamy :
-Dasz mi na chwilę swój telefon?- spytał cicho Tom, żeby Nano nie słyszał
-Po co ci ?
-Chce wejść na twittera a u mnie jest słaba bateria i się ciągle wyłącza- powiedział więc dałem mu telefon.
Potem dalej słuchałem Nano.

~~~ Z perspektywy Toma

Gdy Max przestał się udzielać w kłótni postanowiłem sprawdzić co takiego robi więc zajrzałem mu przez ramię- oglądał jakieś zdjęcie 2 dziewczyn, które musiały być nieźle rozciągnięte i wysportowane.Stwierdziłem, że to zdjęcie musiała mu wysłać jakaś laska więc musiałem to sprawdzić. Gdy wsiedliśmy do auta wcisnąłem Maxowi jakiś kit, że chce wejść na twittera a tak naprawdę szukałem tego zdjęcia. Zastanawiałem się gdzie szukać tego zdjęcia ale gdy odblokowałem od razu je znalazłem, na szczęście Max zablokował telefon na tej fotce. Zdjęcie było podpisane:
"Twierdzisz, że rozciągliwe mięśnie mam po tobie, podniesiesz nogę jak ja? :D"

  
"Co to za laska?" spytałem się w myślach. Przeczytałem jeszcze raz opis zdjęcia i zacząłem się nad nim głębiej zastanawiać, po chwili coś mi przyszło do głowy. Otworzyłem usta ze zdziwienia."To jest siostra Maxa ? To ta sama dziewczyna, która jeszcze rok temu wstydziła się z nami gadać? "pomyślałam zszokowany. Pamiętałem, że Max mówił coś że Mila trenuje jakiś nowy taniec ale spławiłem go bo nie chciało mi się słuchać co robi jego siostra. Choć teraz gdy zobaczyłem to zdjęcie... w sumie to mogę wypytać łysego co tańczy ta jego siostrzyczka. "Boże Tom czy ty siebie słyszysz ? Siostra Maxa... Rozmawiałeś z nią raz i to ty cały czas gadałeś a ona tylko się lekko uśmiechała a potem łysy ci powiedział, że ją zawstydzasz. Przecież w ciągu roku nie mogła się tak zmienić. To pewnie jakaś laska, która zarywa do Maxa" głos w mojej głowie przemówił mi do rozsądku. 

~~~Perspektywa Maxa

Po jakiś 10 minutach Tom oddał mi telefon. Nano właśnie miał kończyć swoją przemowę :
-A na koniec świetna wiadomość. W Londynie odbywa się wielka gala, bardzo ważna w branży muzycznej i są na niej same gwiazdy, wy też tam idziecie- powiedział a my zaczęliśmy się cieszyć jak dzieci
-Macie potem after party na które są zaproszone największe szychy więc macie się zachowywać- powiedział grożąc palcem
-Ciekawe czy na tym after party będą jakieś fajne laski- powiedział Jay
-Na tą imprezę mają mieć wstęp osoby występujące na scenie więc jakieś tancerki na pewno tam będą- powiedział Nano a Jay zapiszczał jak mała dziewczynka
-Jeeeej !
Zaczęliśmy gadać o tej całej gali i żartować z Nano, potem dojechaliśmy do hotelu. Rozeszliśmy się do pokoi, mieliśmy godzinę dla siebie a potem jechaliśmy do MTV. Wybrałem numer Mili a po chwili usłyszałem jej wesoły głos:
-No co tam BigBrotherze ?

~~~~~~~~~~~~~~
Jest :D
Wiem, że miało być często coś dodawane ale jak zobaczyłam 3 komy to się trochę zniechęciłam ...
No ale teraz jest i bd rdz częściej ^^
Czekam na wasze opinie :***
Kocham was misie moje <333333333

9 komentarzy:

  1. Boski rozdział (zresztą jak wszystko co napiszesz)<333
    Kasia możesz być ze mnie dumna dodałam komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba <3
    Eee tam nie ma co się zniechecac..
    ja tezmiałam mało komentarzy :)
    pisz szybko kolejny :*
    zapraszam do mnie:

    http://szalonezyciezsiatkarzami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać nexta *.*
    Boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;3
    Nie zniechęcaj się, ja tez na początku miałam mało komentarzy :)
    Jeszcze zobaczysz!
    Chociaż przyzwyczaiłam się do tamtego bloga ;P
    Pisz szybko nexta i weny Kochana :**
    Wpadnij do mnie: samanthaithewanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział C-U-D-O
    Nie ma co się zniechęcać wszyscy chyba na początku mają mało komentarzy
    Czekam niecierpliwie na NEXTA
    Weny Kochana♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahha Toma zatkało normalnie :)Jak ją zobaczy na żywo to dopiero się zdziwi...
    Rozdział jest zajebisty :D
    Pozdrowienia i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A widzisz Ty Mały Potworze ;D
    A tak mi płakałaś, że nikt Cię nie kocha ^^
    Gadasz głupoty jak zwykle ;**
    Hahaha Tom xD
    Się chłopak zdziwi dopiero ;D
    Teraz tylko czekać na tą galę :D
    Kocham Cię Mała <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówiłam, że już niebawem zobaczysz tutaj mój komentarz i ten wielki dzień właśnie nadszedł! No i muszę przyznać, że już po 2 rozdziale mogę bez problemu oznajmić, iż to jest naprawdę świetne! No i coś czuję, że za chwilę dojdzie do spotkania The Wanted z Milą co może być bardzo ciekawe... Te przemyślenia Toma trochę mnie zdenerwowały, ale dzisiaj wszystko mnie denerwuję, więc może to tak niepotrzebnie...
    Czekam na nexta ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Tommy, ludzie się zmieniają. :)
    Jaki zdziwiony Parker i te jego tłumaczenia samemu sobie xD
    Tancerki na gali?
    Pewnie będzie to grupa Mily. Ale ona nie miała występować, czyli... coś się musi wydarzyć. ^^
    Ta początkowa kłótnia chłopaków - oni i ich problemy :)
    Rozdział świetny! Nie mogę się doczekać next'a :D
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha kłótnia o to że na Nathana i Toma lecą laski.... i co w tym złego Jay? Rozdział cudowny....Tom ładnie to tak sprawdzac komus telefon

    OdpowiedzUsuń