środa, 14 sierpnia 2013

Rozdział 3- Ja nie tańczę.

-No co tam BigBrotherze ?- powiedziałam do słuchawki
-Nie pozwalaj sobie Mała- usłyszałam odpowiedź, zaśmiałam się
-Jak tam w LA ?- spytałam a dziewczyny spojrzały na mnie zdziwione, bezgłośnie powiedziałam "Max dzwoni" a one pokiwały głowami i rozmawiały dalej
-Gorąco i słonecznie, laski chodzą na wpół rozebrane więc jest super. Powinnaś tu przyjechać- powiedział rozmarzonym głosem
-Wiesz, że gdybyś był tam sam albo chociaż tylko z Nathanem to bym pojechała.
-Boisz się reszty ? Siva to debil, prędzej zrobi coś sobie niż tobie- powiedział a ja zaśmiałam się głośno
-No dobra rozważę to propozycje i spytam Brada- powiedziałam a po drugiej stronie odpowiedziała mi cisza
-W sensie, że chcesz tu przyjechać z Bradem ?- spytał tonem, który prosił żebym tak nie myślała
-Nooo... taki miałam plan.
-Ale ja chciałem,żebyś przyjechała sama- powiedział twardo Max
-Maaaax ...-przeciągnęłam
-Dobrze wiesz, że nie przepadam za twoim chłopakiem i kiedy proponuje ci żebyś do mnie przyjechała to własnie dlatego, żeby nie było jego- powiedział a ja westchnęłam
-Nie chce się znowu o to kłócić.
-To się nie kłóć, przyjedziesz do mnie sama i nie będzie powodu do kłótni- powiedział a zanim zdążyłam coś powiedzieć dodał- A tak w ogóle to dowiedziałem się, że będę na gali w Londynie więc zobaczymy się wcześniej.
-Na jakiej gali ?
-Szczerze? Nie pamiętam nazwy wiem, że to duża impreza.
-No to się na niej spotkamy.
-Słucham ?!
-Układam z dziewczynami układ na występ na tej gali- powiedziałam 
-Łaaał ! To świetnie ! Będę się darł na widowni "Ta blondynka to moja siostra !"- wywrzeszczał do telefonu
-Ja nie tańczę.
-Cooo ?!
-Układam tylko układ.
-Powinnaś zatańczyć.
Naszą rozmowę przerwał, któryś z chłopaków mówiący że muszą juz gdzieś iść. Pożegnaliśmy się i mój brat szybko się rozłączył. Dziewczyny podchwyciły słowa Maxa i zaczęły mnie przekonywać, żebym wystąpiła z nimi ale ja jakoś nie za bardzo chciałam- sama nie wiem czemu :
-Mila powinnaś zatańczyć, jesteś z nas najlepsza !- powiedziała Molly
-Właśnie !- poparła ją reszta
-Bez przesady...- powiedziałam a one zaczęły się przekrzykiwać, że jestem świetna i najlepiej rozciągnięta
-Dobra już !- powiedziałam śmiejąc się a one trochę się uspokoiły 
-Dla nas i tak jesteś najlepsza- powiedziała na koniec Lori
-Dzięki dziewczyny ale to i tak za późno bo zgłoszone jest 12 dziewczyn i na tyle jest zrobiona choreografia i tyle jest szytych kostiumów- powiedziałam a dziewczyną miny zrzedły
-Faktycznie ...- przyznały
-Widzicie, nie ma o czym mówić- powiedziałam wzruszając ramionami, sięgnęłam po sok i zaczęłam pić go przez słomkę
-Nie no tak nie będzie ! Jutro jest przymiarka strojów i próba więc spytamy czy można dodać jeszcze jedną tancerkę a układ jakoś się zmieni- powiedziała Lori a ja zachłysnęłam się sokiem
-Dajcie spokój...
Naszą rozmowę przerwał kelner, który przyniósł nam pizze, zaczęłyśmy jeść. Gdy skończyłyśmy jeść ogarnęłyśmy nasz stolik i zabrałyśmy torby. Przypomniałam dziewczynom, żeby na siebie uważały i nie nosiły wysokich obcasów- wszystkie musiały być w pełni sprawne na występie. Wróciłam do domu, wzięłam prysznic a potem się przebrałam. Moje myśli sprowadzały się do występu na gali. Przez namowy dziewczyn nabrałam ochoty na występ." Ale już za późno, wszystko jest zaplanowane na 12 osób a ty jesteś pechową 13 " głos w mojej głowie drwił ze mnie. Nagle usłyszałam telefon:
-Halo ?
-Hej Mila , tu Nora. Obiecałaś mi dziś sesje ! 
Cholera ... zapomniałam o tym. Jedna z moich koleżanek jest na kursie fotografii i ma za zadanie ukazać piękno kobiecego ciała na fotografii. Postanowiła uwiecznić na zdjęciach mnie podczas robienia figur na drążku.
-Zapomniałam ale spokojnie ! Zrobię sobie tylko jakiś delikatny makijaż i spotkamy się na miejscu- powiedziałam
-Dobrze, do zobaczenia !
Rozłączyłam się i poszłam się malować. Wzięłam jakieś stare, kolorowe stroje do tańca i szpilki, spakowałam je do torby a potem wsiadłam do auta. Po jakiś 20 minutach byłam już na miejscu. Już kiedyś miałam robioną sesje w tym studiu więc bez problemu trafiłam do Nory. Gdy weszłam do pokoju był już tam ustawiony drążek i białe płótno:
-Cześć !- przywitałam się
-Cześć ! Załatwimy to szybko, możesz się przebrać przy mnie prawda ?- powiedziała grzebiąc w jakieś torbie
-Jasne, w co mam się ubrać ?- spytałam , pokazałam jej stroje
-Na razie w czarny, czarne szpilki i te ściągacze- powiedziała.
Szybko się przebrałam a potem zaczęła się sesja. Nora mówiła mi jak mam się ustawić i co robić więc sesja zleciała bardzo szybko. Gdy już skończyłyśmy i zaczęłyśmy oglądać zdjęcia nie mogłam uwierzyć- wyglądałam niesamowicie. Pogadałyśmy chwilę, Nora zgrała mi zdjęcia na pendriv'a. Spakowałam swoje rzeczy i pojechałam do domu. Gdy już wszystko zrobiłam siadłam na kanapie i włączyłam laptopa. Postanowiłam podzielić się sesją i wysłałam zdjęcie Maxowi i Bradowi. 




Po kilki minutach Brad zadzwonił i porozmawialiśmy chwilę. Powiedziałam mu o propozycji dziewczyn - oczywiście zgodził się z nimi. Pogadaliśmy jeszcze moment a potem Brad musiał iść. Zjadłam kolacje i położyłam się spać. 

~~~~

Rano obudziłam się jak zwykle, zjadłam śniadanie, zabrałam torbę i od razu pojechałam na próbę. Dziewczyny już czekały pod scenę więc do nich podeszłam- były strasznie zestresowane. Po chwili przyszedł do nas reżyser i pokazałam nam gdzie i jak dziewczyny mają wejść na scenę. Pod okiem moim i reżysera próba przebiegła szybko i sprawnie. Potem poszliśmy do jeden z sal i moje tancerki przymierzały stroje- były niesamowite. Ukłucie zazdrości sprawiło, że żałowałam iż nie tańczę z nimi. Nagle usłyszałam :
-Proszę Pana a czy Mila mogłaby także zatańczyć ?- spytała Molly, zdrętwiałam. 

~~~~~~~~~~~~~~~
Ta dam xD
Rozdział ze specjalną dedykacją dla mojej Oli Oluta ! Wracaj już z tej Grecji debilu ! :*****
Mam nadzieję, że wam się spodoba :D
Kończę poprzedniego bloga więc skupię się na tym ^^
Kocham was laski <333333 

9 komentarzy:

  1. Boooskie :D
    zdjęcie zresztą też ;p
    mam nadzieje że ona z nimi zatańczy ;3
    pisz szybko kolejny <3
    i w wolnym czasie zapraszam do mnie:

    http://szalonezyciezsiatkarzami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zatańczy, prawda? No chyba mnie nie zawiedziesz Mała, co? :D
    No i oczywiście Mila powinna pojechać do Maxa :) bez Brada xd
    Na mnie krzyczysz jak napisałam, że kończę a sama co robisz^^?
    Dobra, ja nie będę krzyczeć ;)
    Odpisałam Ci w sprawie wiesz czego ^_^ i też rozdział dodałam ;d
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak mogłaś skończyć w tym momencie? :(
    Ale cudowne :3
    Dziewczyny nieźle wymyśliły, oby się zgodziła na taniec i wszystko było dobrze :)
    I niedługo Maxia zobaczy !
    Czekam na nexta i weny Kochana :**
    Wpadnij-----------> samanthaithewanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym, że Mila powinna zatańczyć! Jak Tom ją tam zobaczy to aż mu szczęka opadnie do samej ziemi, kiedy dowie się, iż to siostra Maxa! Z resztą ona powinna również jechać do swojego brata i sama nie wiem czy z Bradem, czy może lepiej bez niego. Jak na razie to ja go nawet lubię, ale obawiam się, że on może ją skrzywdzić. Zobaczymy co takiego wymyśliłaś:)
    Czekam na nexta ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jaki ty masz talent.
    Z niecierpliwością czekam na następny.
    Weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 115% procent zatańczy prawda nie?
    C-U-D-O jak zawsze
    Zdjęcie zajebiste
    Czekam niecierpliwie na NN
    Weny Kochana♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział jest po prostu niesamowity :)
    Coś mi się wydaję, że Mila chyba zatańczy.
    Jak widać nie jest już tą samą nieśmiałą dziewczyną jak kiedyś.
    I pojedzie do LA, a tam....
    Czekam ze zniecierpliwienie na następny ^^
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać kolejnej części.
    Super piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. JUŻ JESTEM i czytam twoje wspaniałe wypociny ;p
    teraz debil idze czytac 4 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń