piątek, 6 września 2013

Rozdział 6-Mila, przesadzasz.

Po mniej więcej 4 godzinach byłyśmy pomalowane,przebrane i w pełni gotowe na występ. Oczywiście nie mogło się obyć bez pamiątkowej fotografii. 



Zaczęłyśmy się rozciągać i powtarzać po raz setny układ. Gdy siedziałyśmy na kanapach i rozmawiałyśmy właśnie kończył się czerwony dywan. Dostałam od Maxa smsa, żebym wyszła przed garderobę więc to zrobiłam. Gdy stanęłam na korytarzu mój brat stał tyłem i dotknął mnie łokciem poprawiając marynarkę, odwrócił się nagle mówiąc :
-Przepraszam, nie zauważyłem ...-urwał gdy zobaczył mój drwiący uśmiech
-Cholera Mała , to ty ?!-krzyknął przyglądając mi się 
-No pewnie, że ja- zaśmiałam się
-Chłopakom gały wyjdą jak cie tylko zobaczą- powiedział zacierając ręce 
-A tak właściwie to gdzie oni są ?-spytałam rozglądając się
-Na widowni, powiedział im że idę do łazienki- mruknął.
Ustaliłam z Maxem, że spotkamy się po gali na after party i wtedy pokaże mnie chłopakom z The Wanted. Dostałam od niego kopniaka na szczęście a potem on poszedł na widownię a ja za kulisy bo zbliżał się mój występ. Razem z dziewczynami czekałyśmy na nasz numer. Jakiś facet dał nam znak żebyśmy weszły pod scenę gdzie czekały na nas drążki. Miałyśmy wyłonić się na nich spod sceny. Gdy zaczęła grać muzyka szybko się ustawiłyśmy i zaczął się występ. Każda z nas dała z siebie 1000 %. Piszcząc ze szczęście biegłyśmy po skończonym występie do garderoby. Postanowiłyśmy, że zostaniemy w tych strojach i pójdziemy w nich na after party. Oczywiście dziewczyny nie miały zamiaru czekać do końca gali. Gdy tylko ochłonęłyśmy po występie na stole nagle pojawiły się plastikowe kubeczki, napoje i wódka. Nie upijam się szybko ale po któreś kolejce zaczynałam się robić bardziej rozluźniona a co za tym idzie- bardziej odważna. Korzystając z tego, że dziewczyny wyskoczyły do sklepu po następną butelkę wódki, zadzwoniłam do Toda, żeby spytać o mojego Brada :
-Halo?- spytał zdziwionym tonem
-Cześć, Tod.
-Cześć,Mila, stało się coś ?-spytał
-Nie, chciałam tylko spytać co z Bradem bo nie odbiera ode mnie telefonu- powiedziałam a on wciągnął powietrze i je głośno wypuścił
-Ukradli mu telefon- powiedział wolno
-Aha, okej. A nie wiesz czemu nie zadzwonił do mnie , na przykład od ciebie ?-spytałam
-Był zajęty- powiedział nerwowo Tod
-To znaczy ?-spytałam
-Niech sam ci się pochwali-mruknął
-A co to ma znaczyć...?-spytałam ale on szybko powiedział
-Dam ci go do telefonu.
Słyszałam jak wychodzi z pokoju i wchodzi do innego, nie słyszałam dokładnie co powiedział do Brada ale po chwili usłyszałam :
-Cześć, kochanie. Jak występ ? Na pewno wyszedł świetnie !-to był wesoły głos Brada
-Czemu do mnie nie dzwonisz ?-spytałam ignorując to co powiedział, zamilkł na chwilę
-Ukradli mi telefon.
-W hotelu jest telefon, w twoim pokoju jest telefon, chłopaki mają telefon, na ulicy stoi telefon- zaczynałam się wkurzać
-Po co miałem dzwonić ? Nic się nie dzieje- powiedział spokojnie a we mnie aż się zagotowało
-Choćby po to, żeby mi powiedzieć o telefonie. Umawialiśmy się, że będziemy codziennie rozmawiać-powiedziałam przez zaciśnięte zęby
-Dobrze, przepraszam, już się uspokój- mruknął
-Wiesz co ? Rób sobie tam co chcesz, idź się ochlać i wynajmij sobie prostytutkę, nie żałuj sobie- powiedziałam a dziewczyny spojrzały na mnie zaskoczone
-Mila, przesadzasz- ostrzegł mnie
-Nie, Brad. Ja nie przesadzam, prawda jest taka, że zawsze gdy wyjeżdżasz na ten festiwal to mam wrażenie, że tylko po to żeby ode mnie odpocząć. Jeśli tak to ma wyglądać to możemy sobie podziękować- powiedziałam ostro 
-Porozmawiamy o tym jak wrócę, nie załatwiam takich spraw przez telefon- powiedział w końcu, parsknęłam do telefonu
-Dżentelmen się znalazł. Przysięgam ci, że jeśli się dowiem, że mnie zdradziłeś to nie będę płakać tylko wywalę twoje rzeczy przez okno a potem spalę. Baw się dobrze- powiedziałam i rozłączyłam się.
Wrzuciłam telefon do torebki i siadłam na kanapie krzyżując ręce na piersi. Podeszła do mnie Molly więc opowiedziałam jej wszystko, ona też się wkurzyła :
-Wiesz, nie obraź się ale powinnaś wiedzieć, że on taki był i najwyraźniej się nie zmienił- powiedziała 
-Teraz wiem i nie mam zamiaru psuć sobie tego dnia przez jakiegoś faceta. Kocham go i boli mnie jego zachowanie ale moja wściekłość na niego jest silniejsza niż te dwa uczucia. Na pewno nie będę po nim płakać, będę tylko wściekła-powiedziałam gniotąc w ręce pusty kubeczek po coli
-No i prawidłowo, nie powinno się przejmować facetem. Jesteś piękna i masz cudny charakter, szybko znajdziesz kogoś nowego- powiedziała Molly, która już była wstawiona.
Gdy dziewczyny przyniosły następną butelkę szybko ją wypiłyśmy. Gdy gala miała się kończyć poszłyśmy za kulisy, żeby obejrzeć wielki finał. Kiedy wszystko się skończyło pojechałyśmy do klubu na after party. Max czekał na mnie przy wejściu, pogratulował mi udanego występu i razem zaczęliśmy iść w stronę miejsca gdzie siedziała reszta chłopaków. Chłopaki siedzieli ze szklankami w rękach i żywo o czymś rozmawiali. W pewnym momencie zobaczył mnie Nathan a potem patrzyło na mnie całe The Wanted.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wybaczcie, że tak późno ale właśnie zaczęłam naukę w liceum o to pochłonęło całą moją uwagę :)
Jutro postaram dodać rozdział jeśli zobaczę tutaj sporą sumkę komentarzy :p
Kocham was dziewczęta :****

9 komentarzy:

  1. Ooo ja chcę już następny rozdział :3
    to jest boskie *.*
    niech zostawi tego frajera w końcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo weź tak się fajnie czyta a tu koniec ;/
    No ale i tak super!!! :)
    Występ wyszedł super!
    Hahaha niezłe zdjęcie :)
    I ta rozmowa z Bradem.. Niech to bd koniec! -,- Nie zdziwie się jeśli ją zdradził ..
    No rozdział ZAJEBISTY!!
    Pisz szybko nexta i weny Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, tak, miło by było gdyby rozdział pojawił się jutro! :)
    jestem ciekawa reakcji zespołu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak jutro ma być rozdział bo muszę zobaczyć reakcję chłopaków ;3 świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się fajne afterparty :P
    Czekam na kolejny rozdział, więc pisz jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział !
    Zapowiada się impreza... :D
    Życzę duuużo weny i zapraszam do mnie na:
    http://zgodabudujeniezgodarujnuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A to dupek z tego Brada -_-
    Już sobie wyobrażam mina The Wanted jak ja zobaczą :)
    Dodaj jutro rozdział proszę *-*
    Pozdrowienia Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę uśmiechniętą minkę w zdaniu o szkole :) czyli już się humor poprawił ;*
    Wracając do rozdziału..
    Co za cholera z tego Brada.. Dupek.
    Żyjemy w średniowieczu i nie ma telefonów kurde. Wkurzyłam się.
    No ale dziewczyny dały świetny występ i teraz tylko czekać na reakcje chłopaków ;D
    Jutro ma być rozdział Mała!
    Kocham <3333

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział! :)
    Dziewczyny dały występ jakich mało. W sumie Mila powinna rzucić tego Brada. Rzecz nie warta odwlekania. Chciałabym zobaczyć miny chłopaków xD
    Do następnego :)
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń